آریان جوووونآریان جوووون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

arian

خواب آریان

1390/7/15 14:34
نویسنده : مینا
231 بازدید
اشتراک گذاری

آریان امروز سه ماه ونیم دارد.او امروز کم خوابیده بود و بهانه میگرفت.من او را بغل کردم و با هم تاب بازی کردیم.کمی آرام شده بود و دیگر بهانه نمیگرفت.اما خوابش نمیبرد.بعداو را جلوی تلویزیون بردم و او هم با من کمی نگاه کرد.کمی که گذشت سرش این طرف و آن طرف افتاد.من فکر کردم که گردنش خسته شده.اما کمی بعد...آریان را نگاه کردم .او چشمانش را بسته بود و به من تکیه داد.خیلی ترسیدم فکر کردم خدای نکرده...بعد مامانم را صدا زدم.او داشت جارو میکشید و صدای مرا نشنید.تازه فهمیدم که او خوابش برده.تعجب نکنید.بخاطر اینکه او همیشه با بدبختی میخوابدواین اولین باری بود که آریان جان اینجوری میخوابید.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به arian می باشد